איש אחד הלך עם 2 חברים שלו ביער ובקצה גר קוסם
הקוסם: אני נותן לכל אחד מכם משאלה אחת!
איש 2: אני רוצה לאכול סטייק טוב.
*פוף* הקוסם העלים אותו
איש 3: אני רוצה להיות בבית!
*פוף* הקוסם העלים גם אותו
איש 1: משעמם לי, אני רוצה פה את שניהם בחזרה.
בלונדינית אחת נכנסת לחנות חשמל...
הבלונדינית:"כמה עולה הטלויזיה הזאת?"
מוכר: "אני לא מוכר לבלונדיניות".
הבלונדינית יצאה וחזרה עם פאה ג'נג'ית...
הבלונדינית:"כמה עולה הטלויזיה הזאת?"
המוכר: "אני לא מוכר לבלונדיניות".
הבלונדינית:"אבל איך ידעת שאני בלונדינית?"
המוכר:"רק בלונדינית תסתכל על מיקרו ותשאל כמה עולה הטלויזיה הזאת".