פעם היה איש שהיה לו אוטו 4X4
הוא קם בוקר אחד וראה שמישהו חרט לו על האוטו =16 ליד ה 4X4
הוא הלך למוסך למחוק את ה=16
למחרת שוב חרטו לו =16 על הרכב
ככה 6 פעמים עד שהאיש התייאש
וביקש מהמוסך לכתוב בצורה יפה =16 ליד ה4X4
למחרת הוא קם וראה ליד ה=16 שחרטו לו וי
יום אחד אמא של הרשלה אמרה לו לקנות גפרורים,
הרשלה הלך, קנה חזר הביתה הביא לאמא את הגפרורים,
אמא לקחה גפרור וראתה שהוא משומש היא שאלה את הרשלה
"הרשלה למה הגפרורים משומשים"
הרשלה:"רק בדקתי שהם טובים"
מוטי: תגיד יוסי איך אתה מסתדר בלי שעון?
יוסי: פשוט מאד. אני שואל אנשים אחרים מה השעה והם עונים לי...
מוטי: אבל יוסי מה אתה עושה בלילה כשאין סביבך אנשים ערים?
יוסי: מה הבעיה?- זה פשוט מאד יש לי חצוצרה. אני תוקע בה, ומיד אחד השכנים צועק: "מי עושה רעש כזה בשתיים ורבע לפנות בוקר?"
איש אחד נוסע ברכבת.
מוציא את הראש מהחלון ואומר: "יש כאן עמודים - דים - דים - דים"
כעבור זמן מה מוציא שוב את הראש מהחלון ואומר: "הנה גדרררררררררררררררררררררררררררר"
איש אחד בא למוכרת גלידה ושאל: איזה טעמים יש לך?
המוכרת ענתה שוקולד וניל ובננה, ואז התחילה להשתעל הרבה...
ואז האיש שאל אותה יש לך אסתמה?
והמוכרת השיבה לא ! יש שוקולד וניל ובננה!