אוכל את הטלפון
אמא: הילד אוכל את הטלפון ... אולי תעשה משהו אבא: זה בסדר, זה טלפון כשר.
לבדיחה אחרת לחצו כאן
אמא- מה זה המזגן לא מקרר
אבא- נו ברור זה שני מכשירים שונים
בעל: מותק מה הסיסמא ?
אישה: תאריך יום הנישואין שלנו
(כעבור שלושה חודשים)
בעל: היא עושה את זה בכוונה
ילדה : אבאאאא יש ג'וק בשירותים !!!!
אבא : אז תחכי שהוא יסיים
אבא : כמה קלוריות יש בבננה ?
ילד : לא יודע
אבא : טוב אני אשאל קוף אחר
למה התרנגולת חצתה את הכביש?
כדי להגיע לצד השני
אם אמא צוחקת מהבדיחות של אבא כנראה יש אורחים בבית
אבא : בן כמה אתה ?
אני : 15
אבא : שהייתי בגילך הייתי בן 20
יש לי המון בדיחות על אבטלה, אבל אף אחת מהן לא עובדת.
מה הם שלושת ההרים הכי מסוכנים?
1) הרי ההימלאיה
2) הרי האוורסט
3) הרי את מקודשת לי
אבא לאמא: אם אמרתי לך שאתקן את זה,
אני אתקן את זה, אין צורך להזכיר לי כל 6 חודשים
אבא, אמא ויוסי באים לחתונה.
הם מתחילים לאכול, ובאמצע אמא שמה לב שיוסי אוכל בידיים.
"תאכל עם כף!" היא אומרת לו.
"ברור שהוא יאכל עם כף," עונה לה אבא "כי אם הוא יאכל עם ק', זאת תהיה שגיאת כתיב!"
ילד :אבא, למה לג'ירפה יש צוואר ארוך?
אבא: כי הראש שלה רחוק מהגוף
הילד: אבא, למה יש לך שפם?
אבא : כדי שלא יהיה לי קר בחורף
הילד ובקיץ?
אבא: בקיץ? כדי שיהיה לי צל לשפתיים
שאלה: איך קוראים לאגזוז עייף מאוד?
תשובה: אגזוז-טד
מה אוכל קניבל צמחוני? את השקדים והפטריות..
בדיחה על אוכל את הטלפון , הבדיחה אוכל את הטלפון
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן