קר לי
בן: אבא, קר לי.
אבא: אז לך לפינה.
בן: אבל למה?
אבא: כי יש שם 90 מעלות.
לבדיחה אחרת לחצו כאן
אמא- מה זה המזגן לא מקרר
אבא- נו ברור זה שני מכשירים שונים
התערבתי עם חבר אם התוכי שלי גיי או סטרייט ובסוף הסתבר שהקקה דו
מה עושה עכבר שרוצה לבקש סליחה?
מחפש מחילה
מה ההבדל בין רוטווילר לאמא פולניה? הרוטוויילר בסוף עוזב את הילד
אמא: הילד אוכל את הטלפון ... אולי תעשה משהו אבא: זה בסדר, זה טלפון כשר.
ילד :אבא, למה לג'ירפה יש צוואר ארוך?
אבא: כי הראש שלה רחוק מהגוף
"אבא, אני רעב"
אבא : "נעים מאוד רעב, אני אבא!"
הילד: אבא, למה יש לך שפם?
אבא : כדי שלא יהיה לי קר בחורף
הילד ובקיץ?
אבא: בקיץ? כדי שיהיה לי צל לשפתיים
איזה מחמאה נותנים למאמן כלבים?
אתה מאלף
על מה טסה מכשפה מודרנית ?
על דייסון
מה הם שלושת ההרים הכי מסוכנים?
1) הרי ההימלאיה
2) הרי האוורסט
3) הרי את מקודשת לי
אבא, אמא ויוסי באים לחתונה.
הם מתחילים לאכול, ובאמצע אמא שמה לב שיוסי אוכל בידיים.
"תאכל עם כף!" היא אומרת לו.
"ברור שהוא יאכל עם כף," עונה לה אבא "כי אם הוא יאכל עם ק', זאת תהיה שגיאת כתיב!"
ילד אחד רצה ללכת להתפנות וראה בשירותים מקק, אז צעק לאבא שלו ,אבא יש מקק בשירותים ,
אז האבא ענה לו תחכה שהוא יסיים להתפנות .
איך הבן מזהיר את אבא שלו מפני פגיעה?
תשובה: אבא אבן!
שאלה: מזה משהו שהוא ירוק מבחוץ אדום מבפנים ועם גרעיני אבטיח ומתחיל באות ח?
תשובה: חצי אבטיח
שאלה: מזה משהו שהוא ירוק מבפנים אדום מבחוץ ועם גרעיני אבטיח ומתחיל באות ע?
תשובה עוד חצי אבטיח!!!
בדיחה על קר לי , הבדיחה קר לי
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן