החבר הכי טוב
אף אחד לא מכין אותך לרגע הזה, שהחבר הכי טוב שלך, זה שמבלה איתך כל היום, האחד שעומד לצידך בכל מצב רוח,
נופל
ונשבר לו המסך.
לבדיחה אחרת לחצו כאן
חבר: אחי מצאתי עבודה!
חבר 2: וואלה איפה?
חבר: בחנות לגו
חבר 2: ואיך שם?
חבר: מורכב..
אל תגידו שזה בטעם טרופי, פירות או אקזוטי.
אמרו - אפילו מיטב חומרי המאכל לא הצליחו להביא את זה לטעם מוגדר
ואז זה הכה בי: בעוד חמישים שנה יהיה לנו ראש ממשלה בשם שון ונשיא בשם יהלי.
אמא: חבל שלא עשית תואר בכלכלה, זה פותח דלתות
אני: עשיתי 3 יחידות מתמטיקה
אמא: נו תשלים עוד 2 יחידות
אני: מה זה יעזור לי 4 יחידות?!
אני לא מבין איך אפשר לקרוא לאייפון 'נייד' אם הוא רוב הזמן מחובר למטען.
איש אחד נכנס למכולת ושואל את המוכר כמה עולה לחם. שואל אותו המוכר בחזרה: "איזה לחם - שחור או לבן?" עונה לו הקונה: "לא משנה, זה לעיוור.."
שאלה: למה נוח לא דג דגים במשך כל הזמן כשהיה בתיבה ?
תשובה: כי היו לא רק שני תולעים
שאלה: כמה חיות הכניס משה
תשובה: אף חיה,זה לא היה משה
זה היה נוח
איזה דוב יודע לצייר?
דוב פנדה
למה החסידה לא עפה בשבת?
תשובה: כי בעלה חסיד.
איזו ברכה עושים לפני קניות באינטרנט?
תשובה: ברכת Amazon (המזון)
אמרתי לקלוריות: "מי סופר אתכן בכלל, אני אוכל אלף כמוכן לארוחת בוקר".
כל פעם שאני מושך מגבון יוצאים אחריו עוד שלושה,
חבל שהכספומט לא עובד ככה..
לחם דגנים זה סבבה, אתה מסיים את הסנדוויץ' ונשארת לך צלחת עם פיצוחים.
קופסה מרובעת, פיצה עגולה ופרוסות של משולשים,
זה אוכל או שיעור גיאומטריה ?
בדיחה על החבר הכי טוב , הבדיחה החבר הכי טוב
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן