ואהבת לרעך כמוך
ואהבת לרעך כמוך. מי בכלל אוהב מוך?
לבדיחה אחרת לחצו כאן
כשיש לי בעיה, אני מתחיל לשיר.
ואז אני מגלה שיש לי שתי בעיות...
כשאתה פותח את המקרר ונופלת ממנו חתיכת כוסברה, אתה מרים ודוחף אותה חזרה.
אבל כשנופלת ממנו חתיכת שוקולד אתה מבין שזו כבר הכוונה עליונה.
למה צב לא יכול להיות שליח?
תשובה: כי הוא עובד רק מהבית.
יש לי חבר כל-כך דתי שהוא לא הולך לבית כנסת כי זה פתוח בשבת.
אם עגבנייה ובצל יתחתנו מי יחתן אותם?
קולורבי
רציתי לספר לכם איזה בדיחה על מובטלת אבל עזבו היא לא תעבוד
חבר: אחי, אתה מבין בבטריות?
אני: פלוס מינוס...
הרגע הזה שחבר מבקש ממך את המטען אבל אתה לא יכול לתת לו כי יש לך רק 99% בטלפון.
איזה בדיחה אחת הייתה חולה,
אז חברה של הבדיחה השניה הביאה לה מרק, הכינה לה תה, וכיסתה אותה בשמיכה,
איזה בדיחה טובה ?
אמא: חבל שלא עשית תואר בכלכלה, זה פותח דלתות
אני: עשיתי 3 יחידות מתמטיקה
אמא: נו תשלים עוד 2 יחידות
אני: מה זה יעזור לי 4 יחידות?!
97% בעולם לא יודעים חשבון.
אני מה4% שכן.
אני לא מבין איך אפשר לקרוא לאייפון 'נייד' אם הוא רוב הזמן מחובר למטען.
לחם דגנים זה סבבה, אתה מסיים את הסנדוויץ' ונשארת לך צלחת עם פיצוחים.
מה עושה אוגר דתי?
תשובה: שומר נסורת
חבר: אחי מצאתי עבודה!
חבר 2: וואלה איפה?
חבר: בחנות לגו
חבר 2: ואיך שם?
חבר: מורכב..
בדיחה על ואהבת לרעך כמוך , הבדיחה ואהבת לרעך כמוך
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן