שני חברים
שני חברה עומדים על שפת הבריכה. האחד מעז וקופץ.
-"איך המים? "
-"קצת קרים אבל אחרי חמש דקות מתרגלים."
-"אז אני אחכה חמש דקותג€¦"
לבדיחה אחרת לחצו כאן
לפיתה במיקרו יש שלושה מצבים: קפוא, מסטיק ואבן.
איש אחד נכנס לקוראת בקלפים ושואל אותה:
תגידי, תהיה לי אישה טובה? אני אהיה עשיר?
הקוראת בקלפים מסתכלת על הקלפים ועונה לו: עזוב, בוא טאקי.
אמא: חבל שלא עשית תואר בכלכלה, זה פותח דלתות
אני: עשיתי 3 יחידות מתמטיקה
אמא: נו תשלים עוד 2 יחידות
אני: מה זה יעזור לי 4 יחידות?!
איך יודעים שמישהו טבעוני?
אל תדאג, הוא כבר יספר לך על זה.
חבר אמיתי זה חבר שילחץ לייק גם כשהסטטוס לא משהו
איש אחד נכנס למכולת ושואל את המוכר כמה עולה לחם. שואל אותו המוכר בחזרה: "איזה לחם - שחור או לבן?" עונה לו הקונה: "לא משנה, זה לעיוור.."
למה החסידה לא עפה בשבת?
תשובה: כי בעלה חסיד.
איך קוראים לחדר התעמלות של דתיים?
תשובה: חדר kosher.
חברה 1: חיים שלי ,תביאי לי מיץ
חברה 2: לא עכשיו אני עסוקה
חברה 1: במה?
חברה 2: בלא לעשות כלום
אל תגידו שזה בטעם טרופי, פירות או אקזוטי.
אמרו - אפילו מיטב חומרי המאכל לא הצליחו להביא את זה לטעם מוגדר
כל פעם שאני מושך מגבון יוצאים אחריו עוד שלושה,
חבל שהכספומט לא עובד ככה..
לחם דגנים זה סבבה, אתה מסיים את הסנדוויץ' ונשארת לך צלחת עם פיצוחים.
שאלה: למה נוח לא דג דגים במשך כל הזמן כשהיה בתיבה ?
תשובה: כי היו לא רק שני תולעים
ואז זה הכה בי: בעוד חמישים שנה יהיה לנו ראש ממשלה בשם שון ונשיא בשם יהלי.
למה אין כספומט בחלל?
כי אין כוח משיכה...
בדיחה על שני חברים , הבדיחה שני חברים
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן