עבודה חדשה
חבר: אחי מצאתי עבודה!
חבר 2: וואלה איפה?
חבר: בחנות לגו
חבר 2: ואיך שם?
חבר: מורכב..
לבדיחה אחרת לחצו כאן
בן לאבא מתכנת: אבא, למה השמש עולה במזרח ושוקעת במערב?
אבא:כל עוד זה עובד, עזוב את זה.
ואז זה הכה בי: בעוד חמישים שנה יהיה לנו ראש ממשלה בשם שון ונשיא בשם יהלי.
אני לא מבין איך אפשר לקרוא לאייפון 'נייד' אם הוא רוב הזמן מחובר למטען.
טלפון מהבנק.
היא: אתה בחריגה בחשבון.
אני: אל תדאגי. היום אפקיד עד 50000 ש"ח.
היא: מה זאת אומרת עד?
אני: לא יודע, זה מה שכתוב לי על החישגד.
למה קשה להירדם בחו"ל?
כי כולם שם נוכרים
המראיין: כתבת פה שאתה דובר אנגלית ברמת שפת אם.
אני: נכון
המראיין: אבל אתה לא דובר אנגלית
אני: נכון וגם אמא שלי לא
איש אחד יושב בסלון ופתאום שומע דפיקות בדלת, ניגש פותח ורואה מולו חילזון. מתעצבן האיש ובועט בחילזון אל כל המדרגות. אחרי שנתיים שומע האיש שוב דפיקות בדלת. פותח ורואה את אותו חילזון. שואל אותו החילזון : "תגיד למה עשית את זה?"
איש אחד נכנס לקוראת בקלפים ושואל אותה:
תגידי, תהיה לי אישה טובה? אני אהיה עשיר?
הקוראת בקלפים מסתכלת על הקלפים ועונה לו: עזוב, בוא טאקי.
מישהויודעמהעושההמקשהארוךלמטהבמקלדת????
שני יהודים נפגשים ורוצים להתפלל במניין.
אלא מה, הם היחידים שם.
מה עושים?
אומר אחד: אני ואתה, אתה ואני, שנינו ביחד - זה כבר 6.
עכשיו תגיד את זה גם אתה - ויש 12.
אומר השני: יופי, יש 2 מיותרים, בוא נלך...
איזה בדיחה אחת הייתה חולה,
אז חברה של הבדיחה השניה הביאה לה מרק, הכינה לה תה, וכיסתה אותה בשמיכה,
איזה בדיחה טובה ?
שמתי לב שכשאני אוכל חטיף אנרגיה, זה נותן לי כוח להמשיך לחפש מה יש עוד לאכול.
זה שאני יודע את הקוד לאינטרקום לא ימנע ממני לרוץ ולנסות לתפוס את הדלת כשהיא עומדת להיסגר
מכירים את זה שביסקוויט טובע לכם בתה?
ואז אתם שולחים ביסקוויט הצלה כדי לחלץ אותו מהתה
לחם דגנים זה סבבה, אתה מסיים את הסנדוויץ' ונשארת לך צלחת עם פיצוחים.
בדיחה על עבודה חדשה , הבדיחה עבודה חדשה
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן