טיפשה הולכת לבית קולנוע וקונה כרטיס היא חוזרת וקונה את הכרטיס 5 פעמים הסדרן שואל אותה למה את קונה אותו כרטיס לאותו סרט הטיפשה עונה יש שם איש אידיוט שקורע לי את הכרטיס
ערס ואשתו עוצרים מונית: "כמה אתה לוקח לי עד דיזנגוף?" שואל הערס.
הנהג: "עשרים שקל".
הערס: "כמה זה איתי ועם אשתי ביחד?"
הנהג: "גם עשרים שקל".
הערס לאשתו: "אמרתי לך שאת לא שווה כלום".
מוטי:"תגיד יוסי,איך אתה מסתדר בלי שעון?"
יוסי:"פשוט מאד. אני שואל אנשים אחרים מה השעה והם עונים
לי..."
מוטי:"אבל יוסי,מה אתה עושה בלילה כשאין סביבך אנשים ערים?"
"מה הבעיה?"..זה פשוט מאד,יש לי חצוצרה. אני תוקע בה,
ומיד אחד השכנים צועק:"מי עושה רעש כזה בשתיים לפנות בוקר?"