2 משוגעים עוברים ברחוב ,פתאום רואים כתם חום על המדרכה.
משוגע א אומר ג€“ תיזהר זה כתם חרא אל תדרוך.
משוגע ב' אומר לו: השתגעת ,זה בסך הכל כתם של שוקולד ג€“ אל תתרגש!
אחרי שהם רבים כמה זמן , מחליט משוגע ב' לבדוק מה הכתם ,הוא יורד
לריצפה ,טועם ג€“ ואז קם ואומר לחברו: וואלה ,אתה צודק ג€“ זה חרא ,מזל שלא דרכנו !
זבוב בא לזבובה ואומר לה "שמעי אני נוסע לחופש שבועיים בחול" הזבובה אומרת "סבבה לך תהנה אני מחכה לך".
עובר שבועיים הוא לא חוזר.
שנה גם לא חוזר.
שנתיים גם לא.
שלוש שנים ארבע חמש שש שנים הוא לא חוזר.
שבע שנים.
שמונה שנים והזבוב לא חוזר.
תשע שנים עשר שנים.
אחת עשרה שנים הוא לא חוזר.
פתאום אחרי שניים עשרה שנה הוא חוזר.
הזבובה באה אליו אומרת לו "מה נסגר למה לא חזרת עד עכשיו?"
הזבוב אומר לה "מצטער נתקעתי בארנק של תימני"
אם הלכת לישון עם שמיכה אחת וקמת עם שתיים.
סימן שאמא שלך שמה עלייך שמיכה נוספת.
אם הלכת לישון עם שמיכה אחת וקמת עם שישים שמיכות.
סימן שאמא שלך שוטפת את הבית.
פעם היה עורך דין שלא היו לו לקוחות. יום אחד נכנס לקוח למשרד שלו אז הוא העמיד פנים שהוא מדבר בטלפון כדי שזה יראה שיש לו לקוחות כעבור שעתיים סגר את הטלפון ופנה לאיש: "מצטער שחיכית כל כך הרבה זמן ...כמו שאתה רואה אני איש מאוד עסוק. מה רצונך?" עונה האיש: "אל תדאג, אני משה ובאתי להתקין לך את קו הטלפון...."
2 עובדי משרד החליטו שהם רוצים קצת חופש
פתאום המנהל נכנס לחדר ורואה את אחד העובדים תלוי הפוך על הקיר ואומר שהוא מנורה.
המנהל ראה את זה ואמר לו מיד "אני רואה שאתה קצת השתגעת קח לך חופש ותחזור כשתרגיש יותר טוב"
האיש ארז את הדברים והלך הביתה.
פתאום העובד השני שהיה במשרד אורז את הדברים שלו וגם מתכוון ללכת הביתה.
המנהל אומר לו "הלו לאן אתה חושב שאתה הולך?!"
האיש עונה לו: "מה אתה רוצה? שאני אעבוד בחושך?!"
אישה אחת עולה לאוטובוס מוצאת מישהו ודופקת לו בגב,
הוא מסתובב אליה והיא מביאה לו בוטנים.
ככה איזה 4 פעמיים.
האוטובוס הגיעה לתחנה הסופית והאיש שואל מדוע
את מביאה לי כל רגע בוטנים?
האישה עונה: אין לי שיניים, אני רק מוצצת את הבוטנים, חבל לזרוק.
רופא אחד פירסם שהוא ירפא כל מחלה תמורת 50 ש"ח ואם הוא \r\nלא יצליח הוא יתן לחולה 100 ש"ח. פעם איש שרצה להרוויח כסף הלך לרופא ואמר לו אבד לי חוש הטעם הרופא אמר לעוזרת שלו תביאי לי את תרופה 22 ואז האיש טעם את התרופה ואמר איכס זה בטעם דלק ואז הרופא אמר יופי חזר לך חוש הטעם, תן לי 50 ש"ח. \r\nלמחרת האיש בא לרופא ואמר אבד לי חוש הזיכרון. הרופא אמר לעוזרת שלו תביאי לי את תרופה 22. האיש אמר לא לא לא זה בטעם דלק! והרופא אמר יופי חזר לך חוש הזיכרון, תן לי 50 ש"ח. למחרת האיש בא לרופא ואמר לו אבד לי חוש הראיה. הרופא אמר לעוזרת תביאי לי את תרופה 22. האיש התמודד עם הטעם והרופא לא הצליח לרפא אותו, אבל הביא לו 20 ש"ח ואז האיש אמר נתת רק 20 ש"ח ואז הרופא אמר יופי חזר לך חוש הראיה! תן 50 ש"ח.