מורה לגיאוגרפיה נותנת לתלמידיה לעשות עבודה.
לאחר השיעור ניגשת תלמידה אל המורה ומבקשת תמונה שלה.
שואלת המורה: "בשביל מה את צריכה תמונה שלי?"
עונה הילדה: "אני עושה עבודה על אסונות הטבע."
אמא אחת מגיעה לקחת את הילד שלה מהגן ורואה את כל הילדים בפלאפונים, והגננת ישנה על ספסל.
האמא מעירה אותה ושואלת:
"תגידי את לא פוחדת שכל הילדים יברחו לך?!"
הגננת:"לא, הם לא יכולים לברוח,
ה-WiFi רק עד הגדר..."
שני ילדים קיבלו 0 במבחן, הלכו אל המורה שלהם ושאלו אתו:
איך זה יכול להיות ששנינו קיבלנו 0 במבחן???
המורה אמר : התשובות שלכם זהות
אז הם אמרו לו :זה קורה...
אז המורה אמר: גם אני חשבתי ככה עד שהגעתי לשאלה 21
וראיתי שאחד רשם אני לא יודע את התשובה ...והשני רשם גם אני לא...!!
המורה: כולם להוציא דפים ולצבוע דינוזאור בירוק
הילדה: אני רוצה לצבוע את הדינוזאור בורוד
המורה: איפה ראית דינוזאור בורוד?
הילדה: איפה שאת ראית דינוזאור ירוק
נקום בבוקר כמו תרנגולים.
נסחוב תיקים כמו חמורים.
נהיה חרוצים כמו נמלים.
נעתיק מהלוח כמו קופים.
נהיה בשקט כמו דגים.
ואז הן מתלוננות שאנחנו מתנהגים כמו חיות.