איש שמן מאוד נכנס למסעדה ומתיישב.
ניגשת אליו המלצרית ואומרת לו: "יש לנו חומוס, סלטים, סושי, קוסקוס, אורז, פסטות... מה תרצה להזמין?"
עונה השמן: "לא משנה לי הסדר..."
3 משוגעים רצו לברוח מבית משוגעים.
אז הם נכנסו לשקים של התפוחי אדמה.
השומר בא ראה שהשקים זזים, הוא בעט בשקים.
בשק הראשון לא היה קול, בעט בשני וגם לא היה קול.
כשבעט בשלישי המשוגע צעק: "גם אני תפוח אדמה".
אישה אחת מחפשת את דרכה באולם קולנוע. "סליחה", היא פונה בלחש אל אחת הנשים באולם "זו את שדרכתי על הרגל שלה קודם, כשיצאתי להפסקה?"
"כן" עונה האישה.
"יופי, אז אני בשורה הנכונהג€¦"
רוצים לבדוק בבית משוגעים מי משוגע ומי לא.
אז הם ציירו על הקיר דלת ואמרו שמי שינסה לפתוח את הדלת ולא יבין שזה ציור ישאירו אותו אך מי שיבין שזה ציור נוציא אותו .הם מציירים דלת והמשוגעים מנסים לדחוף , לדחוף ופתאום הרואים משוגע -צוחק, צוחק שאלו אותו- למה אתה צוחק? והוא ענה להם - איזה מפגרים הם, המפתח אצלי !
פעם דני, נהג האוטובוס נסע על כביש החוף.
פתאום הוא שומע ברדיו שהגיעו חייזרים לכדור הארץ, הם נראים עם עיניים צרות, לבושים בלבן והם מכופפים ונמצאים על כביש החוף. פתאום דני עוצר ורואה בצד הדרך את החייזר שתיארו ברדיו: עיניים צרות, מכופף ולבוש בלבן.
הוא אומר לו: שלום, אני דני, נהג האוטובוס. והחייזר לא ענה
והוא ניסה עוד פעם אבל יותר לאט: שלום, אני דני, נהג האוטובוס!
החייזר מסתכל עליו בעצבים ואומר: ואני צביקה, נהג אמבולנס ואתה מפריע לי לעשות קקי.