מורה נותנת לתלמידיה דפי-צביעה ונותנת להם הנחיות:
"את השמיים תצבעו בכחול, את הדינוזאור בירוק ואת האדמה בחום" פתאום שקד אמרה: "אני רוצה לצבוע את הדינוזאור שלי בוורוד!"
המורה אמרה: "מתי ראית דינוזאור וורוד?" שקד אמרה: "בדיוק כמו שאת ראית דינוזאור ירוק!"
פעם ילד הלך לבית ספר,
מתי שנגמר בית ספר אמו שואלת:
איך היה היום הראשון בבית ספר?
ילד: היה בסדר, אבל לא נראה לי שהמורה שלנו חכמה
אמו: למה?
ילד: בגלל שהמורה לא יודעת כלום
הכל היא שואלת אותנו
מורה: יוסי תוריד את הרגליים מהשולחן אתה לא בבית!
יוסי: גם בבית אני שם רגליים על השולחן!
מורה: מה אמא שלך אומרת על זה?
יוסי: תוריד ת'רגליים מהשולחן! אתה לא בביה"ס!
המורה ביקשה לצייר ציור. לאחר זמן מה עברה המורה לראות מה ציירו התלמידים. המורה הגיעה אל יוסי ושאלה: "מה ציירת?", יוסי: "פרה עם משקפיים", המורה: "אני רואה רק ריבוע?", יוסי: "זה מראה"