הייתה תחרות מי שותה הכי הרבה מים איש אחד שתה 20 כוסות והלך להשתין איש שני שתה 50 כוסות וגם הלך להשתין איש שלישי שתה 100 כוסות ולא הלך להשתין למה? כי היה לו טיטול חחחחחחחחחחחחחח
שני שותפים לדירה חזרו מבר והלכו לישון .
בבוקר למחרת הם דיברו על זה אחד חזר שיכור ואחד לא.
השיכור :"לא הייתי כזה שיכור נכון?"
השני: "אחי ,אתה זרקת תפוז על הריצפה וצעקת פיקאצ'ו אני בוחר בך!!!".