מוטי: תגיד יוסי איך אתה מסתדר בלי שעון?
יוסי: פשוט מאד. אני שואל אנשים אחרים מה השעה והם עונים לי...
מוטי: אבל יוסי מה אתה עושה בלילה כשאין סביבך אנשים ערים?
יוסי: מה הבעיה?- זה פשוט מאד יש לי חצוצרה. אני תוקע בה, ומיד אחד השכנים צועק: "מי עושה רעש כזה בשתיים ורבע לפנות בוקר?"
איש אחד נוסע ברכבת.
מוציא את הראש מהחלון ואומר: "יש כאן עמודים - דים - דים - דים"
כעבור זמן מה מוציא שוב את הראש מהחלון ואומר: "הנה גדרררררררררררררררררררררררררררר"