בן: אבא, אני מתחתן מחר!
אבא: מעולה בני, עכשיו תבקש סליחה.
בן: למה?
אבא: פשוט תבקש סליחה!
בן: אבל למה אני צריך לבקש סליחה?! מה הסיבה?!
אבא: תבקש סליחה ואז אני אסביר לך.
בן: טוב, סליחה. עכשיו אתה יכול לומר לי על מה?
אבא: יופי, בני, עכשיו, אחרי שביקשת סליחה ללא סיבה, אתה מוכן לנישואים.
אישה לבעלה - אהובי, אמש חלמתי שקנית לי שרשרת זהב במתנה...
הבעל: אם תתנהגי יפה, בחלום הבא אקנה לך גם מכונית חדשה.
בחורה: אני לא מדברת איתך יותר בחיים, תשכח מזה.
בחור: ראית את הסמיילי החדש של החד קרן?
בחורה: יואו איזה מושלם הלוואי שנגיע על כזה לחתונה שלנו!
בעלים מחזיקים את היד של האישה בקניון.
כי אם יעזבו היא תעשה שופינג ,
זה נראה רומנטי, אבל זה כלכלי
אחת מגיעה לשדכן ואומרת: "יש לי בעיה:
לא חשוב כמה אני מתקלחת וכמה בושם
ודיאודורנט אני שמה, נודף ממני ריח
של בצל!"
השדכן מחייך אליה באושר ואומר: "מצוין!
יש לי את הגבר בדיוק בשבילך. במקרה
אתמול נרשם אצלי בחור תתרן, ללא חוש
ריח בכלל".
כולם מבסוטים, ובתוך שבועיים כבר נערכה
חתונה ברוב פאר והדר.
כעבור חודש פוגש השדכן את החתן ושואל
אותו: "נו, איך הנישואין?"
"האמת", משיב הבחור, "היא בחורה
מקסימה, אבל החלטתי להתגרש".
"להתגרש?", מופתע השדכן, "מה קרה?"
"אני לא יודע למה", משיב החתן, "אבל
בכל פעם שאני מתקרב אליה, אני מתחיל
לבכות"...
מאמי, אחרי שנתחתן אני מבטיחה שאני אקשיב לכל הצרות שלך.
אבל נשמה, אין לי צרות.
אני יודעת מאמי. אמרתי- אחרי שנתחתן...
האישה לבעל: כואב לי הראש היום ולא בא לי לעשות כלום..
הבעל: חבל, בדיוק רציתי להציע לך לצאת למסע שופינג בקניון...
האשה: סתם צחקתי איתך!
הבעל: גם אני...
בעל בא לאשתו ואומר לה: תקשיבי, בגדתי בך
אשתו: גם אני.
הבעל: סתם, 1 באפריל
אשתו: 30 ביוני
אישה צריכה 4 חיות בחיים:
תנין לנעליים
יגואר למכונית
נמר לפרווה
וחמור שיקנה לה את כל זה
מאמי, אם אני אמות אתה תבכה?
קודם תמותי, אחר כך נראה
תגיות בדיחות
יויו
בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן