כשהיה גדול אני אפתח מסעדה טבעונית שקוראים לה שרית
שכל הטבעוניים ירצו לאכול ארוחה בשרית
אישה חוזרת הביתה ואומרת לבעלה: "יש לי חדשות רעות וחדשות טובות".
בעל: "תתחילי מהטובות".
אישה: "הכרית האוויר עבדה פשוט מצוין..."
לפעמים תבכה- ואף אחד לא יבחין בדמעותיך.
לפעמים תצחק- ואף אחד לא יבחין בחיוכך.
לפעמים תפחד- ואף אחד לא יבחין ברעד העובר בך.
לפעמים תיפול- ואף אחד לא יבחין בכאבך.
לפעמים תאחר- ואף אחד לא יבחין בך.
אבל אם תפליץ פעם אחת..
שופט: "למה הרבצת לתובע?"
ערס: "כי לפני שלוש שנים הוא קרא לי היפופוטם".
שופט: "אז למה הרבצת לו רק היום?" נאשם: "כי אתמול הייתי פעם ראשונה בגן חיות וראיתי מה זה היפופוטם".
איך קוראים למקסיקני שאיבד את מכונית שלו?
קרלוס
איך קוראים לסרט דינוזאורים רוסי ?
תשובה : פארק היורי
איך קוראים למישהו שאוהב לחמים בצורה משוגעת ?
פסיכו-פת
איש אחד שמן עומד ליד גן ילדים. יוצאת הגננת ושואלת אותו :"סליחה,אתה מצפה לילד?" עונה האיש:"לא אני סתם שמן".
באולימפיאדה לנכים מתקיימת תחרות שחייה. כל המתחרים
מתכוננים להזנקה. השופט שואל את מתחרה מספר חמש:
" אתה יודע לשחות?" -המתחרה ללא ידיים ורגליים
"כן",עונה לשופט.
ההזנקהמתקרבת, שמים לכולם כובעי מים על הראש ושניות
לאחר מכן נשמעת הירייה. כל המתחרים יוצאים לדרך חוץ
ממתחרה מספר חמש שטובע. השופט קופץ למים ומציל אותו.
"אמרת שאתה יודע לשחות", צועק עליו השופט, "יכולת למות..."
עונהה שחיין: "כבר שלוש שנים שאני לומד איך לשחות עם
האוזניים...עכשיו אתם באים ושמים לי כובע מים?"
שיר : מכיר את תחושת התסכול כששני כוחות חזקים נלחמים בתוכך?
עדי : הלב והראש?
שיר : רעב ועצלנות.
תגיות בדיחות
יויו
בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן