הייתי היום בתחנת דלק וראיתי שכתוב דומם מנוע, אז הוספתי: ילד - מאיר, ילדה - מיכל, מקצוע - מורה.
 
אני אוהב לצאת החוצה במזג אוויר סוער. כזה אני, חולה רוח
מה ההבדל בין זקן לגנב?
זקן בא בימים וגנב בא בלילות.
זברה נכנסת לרופא,
הזברה: אני ממש לא מרגישה טוב.
הרופא אומר לה למה את כזאת פסימית....?
באיזה שפה מדבר דאורדורנט ?
בצ'כית (בית שחית)
אחד מתקשר למנהל קרקס.
"הלו"
"שלום אני רוצה לעבוד בקרקס שלך"
"מה אתה יודע לעשות?"
"אני יודע לשיר את כל השירים של ביאליק"
"יפה מאוד, אבל מה אני יכול לעשות עם זה בקרקס?"
"אני יודע לשיר אותם גם מהסוף להתחלה"
"סחטיין, אבל מה זה יכול לעזור לי בקרקס?!"
"אני יודע גם לשיר את כל השירים שלו עם היפוך של אותיות"
"באמת כל הכבוד אבל אין לי מה לעשות עם זה בקרקס,מצטער,ביי"
איך שהשיחה מתנתקת,הוא אומר "שיט, שכחתי להגיד לו שאני סוס".
אחי, חיברת אותי כמו שצריך, כל הכבוד.
כבל מעריך.
ישו נכנס לבר
הברמן שואל אותו ׳´מה בשבילך ?׳´
אז ישו אומר ׳´אני אלך על מים׳´
שני בייגלה הולכים בכביש אחד מהם נדרס
השני אומר: "חבל! היינו כעכים"
האפיפיור והנהג שלו יצאו לביקור בוושינגטון. האפיפיור, איש זקן, לא נהג כבר הרבה זמן וממש מתגעגע לתחושה. אז הוא מבקש מהנהג שלו לנהוג קצת, וכמובן שלא אומרים לא לאפיפיור. אבל כמו שאמרנו, האפיפיור לא נהג כבר הרבה זמן, ומהר מאוד עוצר אותו שוטר. ברגע שהשוטר רואה את מי הוא עצר, הוא ישר הולך אחורה ומתקשר למפקד שלו. "המפקד, עצרתי מישהו חשוב!" הוא אומר. אבל בוושינגטון יש מלא אנשים חשובים, והוא רוצה לדעת מי בדיוק. "את מי עצרת? אולי איזה פוליטיקאי זוטר? חבר קונגרס? שר? אולי אפילו נשיא אר..". "אדוני" אמר השוטר "אני לא בדיוק יודע את מי עצרתי, אבל האפיפיור הוא הנהג שלו!"
סוס אחד מתיישב על הבר ומזמין בירה. הברמן מביט בו בהלם. אומר הסוס: למה אתה מסתכל עלי כאילו נפלתי מהירח?". הברמן מופתע: "מה, אתה גם מדבר?". "כן", משיב הסוס. "אני יודע חמש שפות". "איזה קטע", אומר הברמן. "למה אתה לא הולך לעבוד בקרקס"? שואל הסוס: "קרקס? למה, הם מחפשים מהנדסים?".
תגיות בדיחות
יויו
בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן