שני לחמנייות הלכו ברחוב.
פתאום הם ראו בורקס מרביץ לפיתה. -איזה בצק אלים
מוטי:"תגיד יוסי,איך אתה מסתדר בלי שעון?"
יוסי:"פשוט מאד. אני שואל אנשים אחרים מה השעה והם עונים
לי..."
מוטי:"אבל יוסי,מה אתה עושה בלילה כשאין סביבך אנשים ערים?"
"מה הבעיה?"..זה פשוט מאד,יש לי חצוצרה. אני תוקע בה,
ומיד אחד השכנים צועק:"מי עושה רעש כזה בשתיים לפנות בוקר?"
אומרים שגמל יכול לחיות ארבעים יום בלי מים.
מה הבעיה? זה לא מרשים
גם אני יכולה. אני שותה קולה.
שאלתי את GPT איך מתנתקים מ-HOT
והוא ענה: "מצטער, זו בקשה שחורגת מיכולות הבינה המלאכותית"
חיים-מצאתי עבודה
דני-איפה
חיים-בחנות בגדי תינוקות
דני-איך שם?
חיים - קטן עלי!
מה גפרור אומר לקופסת גפרורים?
אני דלוק עלייך
פעם אחת אכלתי בפלים והיה רשום על העטיפה עשוי להכיל אגוזים ועוד מה אתם לא יודעים מה אתם שמים שם..??? אולי יש שם חרקים??? לא הבנתי חח
במה דומים פיל ותפוז ?
תשובה : שניהם כתומים חוץ מהפיל
בלונדינית אחת הולכת למאפייה שואלת את המוכר: יש לכם 1000 פיתות ?
אומר לה המוכר - לא אין לנו.
יום למחרת חוזרת שוב הבלונדינית למאפייה ושואלת פעם נוספת את המוכר אם יש להם 1000 פיתות?
המוכר עונה - לא !
אז החליט המוכר שיכין לה 1000 פיתות..
יום למחרת שבה הבלונדינית למאפייה ושואלת את המוכר
אם יש לו 1000 פיתות, עונה המוכר - "כן יש !"
אז עונה לו הבלונדינית - "נכון שזה יותר מידי ? "
ילד ואמא הולכים ברחוב.
פתאום הילד ראה פקק על הריצפה והרים אותו.
ואמא שלו אומרת לו: חמוד, אסור להרים דברים מהריצפה ברחוב. אל תרים יותר דברים מהרחוב אף פעם.
לאחר כמה דקות האמא התעלפה, המון אנשים רצו אליה ואחד מהאנשים פונה אל הילד ושואל אותו: למה אתה לא עוזר לאף אחד להרים את אמא שלך? אז הילד עונה: כי אמא שלי אמרה לי שאסור בשום אופן להרים דברים מהריצפה ברחוב.
תגיות בדיחות
יויו
בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן