אמא הולכת לאסיפת הורים של הבן שלה
המורה אומרת לאישה הבן שלך בעננים כל היום
האישה אומרת למורה: כפרה עליו תמיד ידעתי שהוא יהיה טייס
ארנב קופץ ורץ כל הזמן וחי 8 שנים.
צב לא עושה כלום וחי 150 שנה.
מסקנה: עצלנות-זה המפתח!
מי עושה קולות "בזזזז זבבבב בזזזז זבבבב" ?
דבורה שנדבקה ליו-יו
למה קוראים ל7up המשקה...כי אחריי שאתה שותה הגזים מעלים לך את 7 המאכלים האחרונים שאכלת.
לילה אחד הייתה ילדה בשם לילך
ההורים שלה השאירו אותה לבד בבית בלילה
והיא שמעה את השם שלה
היא עלתה קומה ושמעה אותו יותר חזק
ועוד חזק ועוז חזק.................
בסוף היא עלתה לקומה האחרונה וראתה 2 סבתות מחלקות קלפים..
לי לך לי לך
תמיד כשאתה יוצא מהסופר ולא קנית כלום... עולה בך ההרגשה של .. "תתנהג רגיל , לא גנבת כלום .."
למה ישראלים מקלפים תפוזים באוטובוס?
תשובה: כי מה, הם יאכלו את זה עם הקליפה?
אם נאבד עט לא עושים מבחן
ואם לא עושים מבחן אין בגרות
ואם אין בגרות אין עבודה
ואם אין עבודה אין כסף
ואם אין כסף אין אוכל
ואם אין אוכל רעבים
ואם רעבים מתים.
מסקנה: אסור לאבד עט.
סטיב חזר לא מזמן מהסאפרי ומספר לחברו את הקורות אותו:
"יום אחד הלכתי לי בג'ונגל ופתאום אני רואה מולי אריה. אני מתחיל לברוח והאריה אחרי. הוא כמעט נוגע בי ואז הוא מחליק. אני ממשיך לרוץ והוא שוב פעם דולק בעיקבותי והוא כמעט תופס אותי ושוב מחליק. מרחוק אני רואה בקתה ואז אני דופק את הריצה של החיים שלי והאריה כבר אמור לתפוס אותי והוא מחליק בפעם השלישית. אני נכנס לבית ונועל את הדלת וכך ניצלתי."
"וואו, סיפור מדהים" אומר החבר.
"אני הייתי עושה במכנסיים מרוב פחד"
על מה את חושב שהאריה החליק כל הזמן?"
ניסיתי עכשיו לבנות לגו אבל זה היה לי מורכב
תגיות בדיחות
יויו
בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן