*אני הולך עם חבר לחבר אחר*
אנחנו מדברים נהנים צוחקים ואז מתחילים להתווכח.
אני אומר משמאל יותר קצר והחבר מימין.
מחליטים שכל אחד ילך בדרך שלו.
*נעלמים משדה הראיה.
*דופק את הספרינט של חיי.
שאלה: למה קמצן רדף אחרי אגזוז של מכונית?
תשובה: כדי לעשות לעצמו פן
הרגע הזה שאתה מבהיל חתול,
ואז הוא דופק לך את המבט של:
תתבגר בנאדם...!!
איש דתי מאמין הולך בג'ונגל פתאום
רואה אריה שמזנק לעברו ומתכונן לטרוף אותו. האיש מוציא תהילים ומתחיל להתפלל.
לפתע רואה האיש שגם האריה מוציא תהילים...
שואלה איש: "למה אתה מוציא תהילים?"
עונה האריה: "ברכת המזון."
שאלה:מה הפיל אמר לנוצה הוורודה?
תשובה:כלום הם לא מדברים!
איש אחד עשה הליכה על חוף הים עם 15 שניצלים על הראש.
עבר ילד קטן ושאל "אחי, זה כבד?"
הוא ענה לא "לא ילד, זה שניצל"
כל החיות ביער התבלבלו והלכו לאריה מלך החיות
הזברה שאלה: מלך מלך אני לא יודעת איזה חיה אני
אריה: את עם פסים שחור לבן את זברה!
ואז באה אליו ג'ירפה ושאלה: מלך מלך אני לא יודעת איזה חיה אני.
אריה: את גבוהה עם נקודות את ג'ירפה!
הבת יענה הגיעה ושאלה: מלך מלך אני לא יודעת איזה חיה אני.
אריה: תחת גדול , ראש קטן את..... טריפולטית!!!
לנמלים של היום אין חוש הומור-אתה דורך עליהם בצחוק הם מתות באמת... :)
שני שוטרים כורדים מצאו שתי פצצות, והם מחליטים להעמיס אותם על הניידת. בדרך שואל שוטר אחד את השני: מה נעשה אם תתפוצץ לנו פצצה אחת בדרך? עונה השוטר הכורדי השני: נגיד שמצאנו רק אחד
אין לנו על מי להישען אלא על אבי
- איזה אבי?
נו, שבשמיים.
תגיות בדיחות
יויו
בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן