טיפש וחברו נוסעים במשאית גבוהה בגובה של 4 מטר,
הם מגיעים לאיזה מנהרה בכביש שרשום בכניסה: עד 2 וחצי מטרים.
החבר: מה נעשה, אסור לנו להיכנס!
הטיפש: אל תדאג, אין פה משטרה!
 
פעם הייתה תחרות שחייה
מתמודד 1 בלי יד
מתמודד 2 בלי רגל
מתמודד 3 רק ראש
השופט שרק להתחלה והמתמודד ה3 לא קפץ,
המתמודד ה1 בועט אותו למים והוא התחיל לטבוע ולצעוק הצילו.
המציל מציל אותו ושואל אם הוא לא יודע לשחות למה הוא בא לתחרות?
אז מתמודד 3 אומר בעצבים: אני למדתי לחתור עם האוזניים פשוט שמתם לי כובע ים
ראיתי עכשיו ילדים משחקים ׳´5 אבנים׳´.
לאן הגענו? ההורים שלהם יודעים שהם בחוץ, משחקים ומדברים פנים מול פנים??
חבר מהקיבוץ רצה למכור את הרפת. הוא קצת מיהר, אמרתי לו מה הלחץ? פרה-פרה!
פעם הלכתי ברחוב וראיתי ילד בוכה.
אז שאלתי אותו מה קרה?
והוא אמר לי שהוא איבד 100 שקל.
אז נתתי לו 20 שקל מאיזה 100 שקל שמצאתי
הווירוס הזה זה הדבר שהחזיק הכי הרבה מעמד שיוצר בסין.
חולה אחד מגיע לרופא והרופא אומר לו :
יש לי שתי בשורות בשבילך אחת רעה והשניה רעה מאד.
הרעה היא שיש לך שבוע לחיות
והרעה מאד היא שאני מחפש אותך כבר שישה ימים !
אישה אחת עוברת עם המכונית את האור האדום, שוטר עוצר אותה ומבקש רישיון נהיגה.
השוטר: "גבירתי, אפשר לראות את רשיון הנהיגה שלך?"
האישה: "הייתי מראה לך אך הוא בשלילה כבר 15 שנה."
השוטר: "אפשר לראות ביטוח ורשיון רכב?"
האישה: "הייתי מראה לך, אך המכונית גנובה. בעל הרכב
התנגד קצת, אז רצחתי אותו והגופה בתא המטען..."
השוטר ההמום מזמין את המפקד הבכיר ואת כל צמרת המשטרה.
המפקד הבכיר מבקש לראות את רשיון הנהיגה והגברת מציגה לו אותו.
הוא מבקש לראות את הביטוח ואת רשיון הרכב והיא מראה לו.
הוא ניגש אל הגברת ומבקש ממנה לראות את תא המטען.
האישה מראה לו, אך הוא לא רואה שום גופה, ומיד שואל: "איך זה יכול להיות?? השוטר אמר שאין לך רשיון נהיגה, אין לך רשיון וביטוח רכב, ויש לך גופה בתא המטען!"
"בטח" אומרת האישה, "עוד מעט הוא גם יגיד לך שעברתי באור אדום....."
משוגע אחד רואה מכונית שכתוב עליה 4X4 אז הוא לוקח אבן וחורט על המכונית =16 אז הבעל של המכונית ראה את זה הלך למוסך ותיקן את זה... וככה עוד פעם ועוד פעם... ולפני הפעם השלישית הוא הלך למוסך ואמר להם תעשו לי =16 ליד ה4X4 כדי שלא יהרוס את הרכב. אחרי זה המשוגע רואה את זה לוקח אבן וחורט V
חמישה משוגעים נתקעו יחד במעלית.
הם התחילו לצעוק, ללחוץ על כל הכפתורים ולבעוט בדלת.
אבל שום דבר לא עזר.
פתאום אחד אמר: "יש לי רעיון! בואו פשוט נצעק ביחד ואז ישמעו אותנו".
הסכימו כל החמישה והתחילו לצעוק: "ביחד! ביחד!".
איך קוראים לבחור בודד?
גל מוד
תגיות בדיחות
יויו
בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן