10 לחיות
איש אחד בא לרופא ואומר לו :"אדוני הרופא אני עומד למות".
הרופא מרגיע את החולה ואומר לו : "יש לך עוד 10 לחיות" .
החולה שואל : "10 מה?"
הרופא: "6,7,8,9...".
לבדיחה אחרת לחצו כאן
לבדיחה אחת הייתה חברה מאוד קרובה והן היו ממש כמו שתי אחיות.
יום אחד חלתה אותה בדיחה עד שלא יכלה לקום מהמיטה.
לכן חברתה טיפלה בה, עזרה לה להתאושש, הכינה לה תה, מדדה לה חום, קנתה לה תרופות... איזו בדיחה טובה, הא?
אם זה נראה כמו קלקר יש לזה טעם של קלקר זה מרגיש כמו קלקר זה...
פירכית אורז
שמעת על עוגת אובמה?
- מה זה?
כמו עוגת נפוליאון, רק בלי ביצים
מה איראנים מברכים אחד את השני ברחוב ?
שלא תדעו עוד צה"ל
ביצה 1:רוצה להטיס עפיפון?
ביצה 2:לא
ביצה 1:אז רוצה ללכת לים?
ביצה 2:לא
ביצה 1 : רוצה...
ביצה 2: לא
איזה ביצה קשה
איש בספריה מבקש ספר על התאבדויות.
"מצטערת" אמרה הספרנית.
"לא נראה לי שאתה תחזיר לנו את הספר!"
שאלה: איזה עיתון קוראות תאומות סיאמיות?
תשובה: ראש אחד.
הפרצוף הכי מכוער שבנאדם יכול לעשות יוצא לו בטבעי 0.7 שניות לפני האפצ'י.....
איזה יום הכי מעצבן את הסניליים?
יום הזיכרון...
כמה שבכ"ניקים צריכים כדי להחליף נורה? שתוק! אנחנו שואלים כאן את השאלות!!!
לא הרבה יודעים, אבל לשלמה ארצי יש שיר שעוסק ביחסים עכורים בין אותיות הABC. אתם אולי מכירים אותו בשם :
E לא יודעת, מה עובר על I
בחיים יש דברים הרבה יותר חשובים מכסף, זה ידוע, רק שבשביל להשיג אותם צריך הרבההרבההרבהכסף
צריך להמציא כמו דחליל אבל כזה שמבריח נשים מחנויות בגדים.
איש עסקים הולך ברחוב ורואה זקן יושב עם חכה ליד שלולית ומנסה לדוג דגים.
איש העסקים מרחם עליו ומחליט להזמין אותו לארוחת צהריים בבית הקפה הסמוך. לאחר הארוחה, שואל איש העסקים בחיוך "נו, אז הצלחת לדוג שם משהו?"
"כן הצלחתי", עונה הזקן "אתה כבר השלישי שלי..."
הרוחות השבוע כל כך חזקות שראיתי עכשיו בלון בוכה שעף לו הילד
בדיחה על 10 לחיות , הבדיחה 10 לחיות
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן