איש דתי הולך בג'ונגל ופתאום רואה אריה שמזנק לעברו ומתכונן לטרוף אותו.
האיש מיד מוציא סידור ומתחיל להתפלל.
לפתע רואה האיש שגם האריה מוציא סידור.
שואל האיש:"למה אתה מוציא סידור?"
עונה האריה:"מה יש לך? ברכת המזון...".
סטיב חזר לא מזמן מהסאפרי ומספר לחברו את הקורות אותו:
"יום אחד הלכתי לי בג'ונגל ופתאום אני רואה מולי אריה. אני מתחיל לברוח והאריה אחרי. הוא כמעט נוגע בי ואז הוא מחליק. אני ממשיך לרוץ והוא שוב פעם דולק בעיקבותי והוא כמעט תופס אותי ושוב מחליק. מרחוק אני רואה בקתה ואז אני דופק את הריצה של החיים שלי והאריה כבר אמור לתפוס אותי והוא מחליק בפעם השלישית. אני נכנס לבית ונועל את הדלת וכך ניצלתי."
"וואו, סיפור מדהים" אומר החבר.
"אני הייתי עושה במכנסיים מרוב פחד"
על מה את חושב שהאריה החליק כל הזמן?"
משה: תגיד ישראל באיזה שעה להיות היום??
ישראל: מה זאת אומרת?להיות איפה?
משה: במסיבת יום הולדת ההפתעה שלך.
ישראל: תגיד ידביל כל הקונספט של מסיבת הפתעה זה שאני לא אמור לדעת מזה לא?
משה: למה שתדע? משהו כבר סיפר לך?
ישראל: בוא נפסיק להיות חברים זה מזיק לי שכלית...