שני אנשים יוצאים מבית קפה עמוס שהשירותים בו סגורים ומשתינים ברחוב בסימטה קרובה, אחד מהם אומר לשני, איך זה שאצלך שומעים פששש, ואצלי זה בררר? אז השני אומר לו : אם תזיז את המעיל שלך, גם אצלך זה יהיה פששש...
חבר קמצן בא לבית של חבר שלו ומביא שקית פיסטוקים איתו. "תן קצת" מבקש החבר. הוא נענה לבקשה ונותן לו פיסטוק אחד. אחרי מספר דקות החבר חוזר ומבקש "תן לי עוד קצת". הוא סוגר את השקית במהירות ואומר "אחי, באחריות ! כולם באותו הטעם".
פעם היה אבא ובן הם גרו בבית של 100 קומות בלי מעלית בקומה ה100.
פעם אחת הם עלו לבית.
בקומה ה-20 הבן אמר לאבא: יש לי משהו להגיד לך.
האבא אמר: תחכה שנגיע הביתה.
בקומה ה-60 הבן אמר לאבא: יש לי משהו להגיד לך.
האבא אמר: תחכה שנגיע הביתה.
בקומה ה-80 הבן אמר לאבא: יש לי משהו להגיד לך.
האבא אמר: תחכה שנגיע הביתה.
בקומה ה100 כשהגיעו הביתה, אמר האבא לבן: מה רצית להגיד לי?
הבן אמר: שכחת את המפתחות באוטו.