*אני הולך עם חבר לחבר אחר*
אנחנו מדברים נהנים צוחקים ואז מתחילים להתווכח.
אני אומר משמאל יותר קצר והחבר מימין.
מחליטים שכל אחד ילך בדרך שלו.
*נעלמים משדה הראיה.
*דופק את הספרינט של חיי.
שני אנשים הולכים לחפש טילים אחרי מלחמה פתאום הם רואים שני טילים מעמיסים אותם לאוטו והולכים פתאום אחד אומר לשני "ואם טיל אחד יתפוצץ?" אז הוא ענה "אז נגיד שמצאנו רק אחד"