מניין של 2
שני יהודים נפגשים ורוצים להתפלל במניין.
אלא מה, הם היחידים שם.
מה עושים?
אומר אחד: אני ואתה, אתה ואני, שנינו ביחד - זה כבר 6.
עכשיו תגיד את זה גם אתה - ויש 12.
אומר השני: יופי, יש 2 מיותרים, בוא נלך...
לבדיחה אחרת לחצו כאן
לפיתה במיקרו יש שלושה מצבים: קפוא, מסטיק ואבן.
שמתי לב שכשאני אוכל חטיף אנרגיה, זה נותן לי כוח להמשיך לחפש מה יש עוד לאכול.
רציתי לספר לכם איזה בדיחה על מובטלת אבל עזבו היא לא תעבוד
שאלה: למה נוח לא דג דגים במשך כל הזמן כשהיה בתיבה ?
תשובה: כי היו לא רק שני תולעים
אם עגבנייה ובצל יתחתנו מי יחתן אותם?
קולורבי
ואז זה הכה בי: בעוד חמישים שנה יהיה לנו ראש ממשלה בשם שון ונשיא בשם יהלי.
מה ההבדל בין אוטובוס לקוף?
שאוטובוס יכול לע'קוף'
וקוף לא יכול לה'אוטובוס'
להיות ישראלי זה ללכת לארומה רק בשביל התמי 4
אמרתי לקלוריות: "מי סופר אתכן בכלל, אני אוכל אלף כמוכן לארוחת בוקר".
איזה דוב יודע לצייר?
דוב פנדה
יושבים? קבלו:
רהיטים מלאים בהליום, שאפשר לגרור על התקרה כדי להחזיר לשכנים מלמעלה.
משפט שרק ישראלי יכול להגיד
'אמרתי לך שאני מגיע תוך 5 דקות, למה אתה מתקשר כל רבע שעה???
איזה מלון פתוח במוצאי שבת? מלון 3 כוכבים
כשיש לי בעיה, אני מתחיל לשיר.
ואז אני מגלה שיש לי שתי בעיות...
ויאמר אלוהים למשה:של נעלייך מעל רגליך!...
משה:של?
אלוהים: כן, של.
משה:מה זה של??
אלוהים:נו באמת! זה להוריד את הנעליים שלך...מקום קדוש וזה...
משה:אה, אז תגיד. סבבה, שלתי...
בדיחה על מניין של 2 , הבדיחה מניין של 2
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן