נוח לא דג
שאלה: למה נוח לא דג דגים במשך כל הזמן כשהיה בתיבה ?
תשובה: כי היו לא רק שני תולעים
לבדיחה אחרת לחצו כאן
זה שאני יודע את הקוד לאינטרקום לא ימנע ממני לרוץ ולנסות לתפוס את הדלת כשהיא עומדת להיסגר
כל פעם שאני מושך מגבון יוצאים אחריו עוד שלושה,
חבל שהכספומט לא עובד ככה..
קופסה מרובעת, פיצה עגולה ופרוסות של משולשים,
זה אוכל או שיעור גיאומטריה ?
למה אין כספומט בחלל?
כי אין כוח משיכה...
איזו ברכה עושים לפני קניות באינטרנט?
תשובה: ברכת Amazon (המזון)
למה תמיד סולחים לחפרפרת?
כי היא מבקשת מחילה
המראיין: כתבת פה שאתה דובר אנגלית ברמת שפת אם.
אני: נכון
המראיין: אבל אתה לא דובר אנגלית
אני: נכון וגם אמא שלי לא
אמא: חבל שלא עשית תואר בכלכלה, זה פותח דלתות
אני: עשיתי 3 יחידות מתמטיקה
אמא: נו תשלים עוד 2 יחידות
אני: מה זה יעזור לי 4 יחידות?!
שני עצלנים עומדים ברחוב ועוצרים טרמפים
במרחק של חמישים מטר מישהו עוצר להם
הם אומרים אחד לשני-
איזה בן אדם מוזר הוא עוצר לנו איפה שאנחנו רוצים לרדת.
אין דרך מכובדת לחזור למעלית אחרי שיצאת בקומה הלא נכונה
לפיתה במיקרו יש שלושה מצבים: קפוא, מסטיק ואבן.
אמרתי לקלוריות: "מי סופר אתכן בכלל, אני אוכל אלף כמוכן לארוחת בוקר".
בחור ישיבה נכנס לתדלק.
שואל אותו המתדלק: אשראי?
עונה לו הבחור: אשריך, אשריך!
אל תגידו שזה בטעם טרופי, פירות או אקזוטי.
אמרו - אפילו מיטב חומרי המאכל לא הצליחו להביא את זה לטעם מוגדר
חבר: אחי, אתה מבין בבטריות?
אני: פלוס מינוס...
בדיחה על נוח לא דג , הבדיחה נוח לא דג
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן