לבדיחה אחת הייתה חברה מאוד קרובה והן היו ממש כמו שתי אחיות.
יום אחד חלתה אותה בדיחה עד שלא יכלה לקום מהמיטה.
לכן חברתה טיפלה בה, עזרה לה להתאושש, הכינה לה תה, מדדה לה חום, קנתה לה תרופות... איזו בדיחה טובה, הא?
אתאיסט עולה למטוס ומתיישב ליד ילדה קטנה. האתאיסט שואל אותה:"את מאמינה באלוהים?" היא אומרת לו שכן. האתאיסט מתעניין:"איך את יודעת שהוא באמת קיים?" הילדה עונה לו:"תגיד, הפרה, הסוס והכבש אוכלים עשב?" האתאיסט אומר שכן. "אז למה לחלק יש צואה יבשה ולחלק רטובה?" האתאיסט עיקם את פניו וטען שאין לו מושג. הילדה:"אתה לא מבין בקקה ואתה שואל אותי שאלות על אלוהים?!"
איש אחד אומר לחבר שלו: תגיד,פינגווינים הם שחורים לבנים ובגובה מטר שמונים?
החבר: הם שחורים ולבנים, אבל הם הרבה יותר נמוכים ממטר שמונים.
האיש: אויש, אז שוב דרסתי נזירה.
שני כרישים נפגשים. אומר האחד לחברו: "שמע, אתמול בלעתי צוללן. דווקא היה טעים, אבל היום יש לי צרבת וגזים". "מטומטם !", גוער בו הכריש החבר; "צריך לקלף אותם קודם!".