לילה אחד הייתה ילדה בשם לילך
ההורים שלה השאירו אותה לבד בבית בלילה
והיא שמעה את השם שלה
היא עלתה קומה ושמעה אותו יותר חזק
ועוד חזק ועוז חזק.................
בסוף היא עלתה לקומה האחרונה וראתה 2 סבתות מחלקות קלפים..
לי לך לי לך
איש אחד בא למוכרת גלידה ושאל: איזה טעמים יש לך?
המוכרת ענתה שוקולד וניל ובננה, ואז התחילה להשתעל הרבה...
ואז האיש שאל אותה יש לך אסתמה?
והמוכרת השיבה לא ! יש שוקולד וניל ובננה!
פעם איש אחד ישב על ספסל ועשה תנועות מוזרות שאל אותו איש שעבר לידו מה אתה עושה ענה האיש אני מבריח פילים ענה האיש שעבר לידו אבל אין כאן פילים ענה האיש יופי סימן שאני מצליח
איש אחד נכנס לחדר אוכל ולוקח מרק ויושב. כאשר הוא מתיישב ליד השולחן, הוא נזכר ששכח את הכף. אבל הוא לא רצה שאף אחד ייקח לו את המרק עד שהוא חוזר, אז הוא שם פתק על השולחן: ירקתי לתוך המרק. כשהוא חוזר עם הכף, הוא רואה פתק ועליו כתוב: גם אני.