אלטשולר שחם
אני: איפה את עובדת?
היא: באלטושלר שחם
אני: וכשקר?
לבדיחה אחרת לחצו כאן
אם חתול פותח חנות רטבים בחו"ל יקראו לה?
קט-שופ
פעם היה פתית שקראו לו בון.
אני : יאלה אמא אני יוצא
אמא : תחזור בזמן .
אני : אני אהיה צריך מאיץ חלקיקים ופלוטוניום
השופט:למה גנבת סכום?
הנאשם:סליחה סליחה נשבע לך זה היה חד פעמי
באיזה שפה מדבר דאורדורנט ?
בצ'כית (בית שחית)
שני חברים ישבו בבר, אחד מהם על מדים.
מלצר: "מה תשתו?"
חבר: "אני חצי טובורג"
מלצר: "מה בשבילו? ולמה הוא לא בבסיס?"
חבר: "הוא ערק"
כשיצאתי לטיול שנתי עם הבת שלי כהורה מלווה,אמרתי לה בצורה ברורה: אני אביך
פסיכולוג אחד הראה למטופל האלכוהוליסט שלו למה גורם אלכוהול. הוא העמיד שתי כוסות, אחת מלאה מים והשנייה מלאה באלכוהול. כשהכניס תולעת לכוס עם המים היא התחילה לשחות, אך כשהכניס אותה לכוס עם האלכוהול היא מתה. שאל הפסיכולוג את המטופל שלו, מה מוסר השכל? השיב לו המטופל, שאין לי תולעים בגוף...
למה כל הזמן שנח היה בתיבה הוא לא יצא לדוג?
תשובה: כי היו רק שתי תולעים
פעם חלפו מולי שני רכבים זהים של הדואר. אבל ידעתי שזה לא אותו דוור.
אתה סומך על הבנק שלך,
אתה מפקיד בו את כל הכסף שלך,
והם, הם קושרים לך את העט עם חוט!!
הרגע הזה כשאתה חוזר הביתה וכולם ישנים ואתה נכנס
בשקט ונועל את הדלת בשקט וצועד בשקט ומפיל כסא
שעליו מגש אלומיניום ופסנתר
איש הגנן ואיש העציץ היו שני גיבורי על רודפי צדק,
עד שיום אחד איש הגנן שכח להשקות את איש העציץ ומאז הוא נבל
מה קורה לאסטרונאוט כשהוא לא נושם בחלל?
תשובה: הוא מאדים.
שני בייגלה הולכים בכביש אחד מהם נדרס
השני אומר: "חבל! היינו כעכים"
בדיחה על אלטשולר שחם , הבדיחה אלטשולר שחם
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן