המורה: מיה,תגידי בבקשה את שמותיהם של ראשי הממשלה מהקמת המדינה עד היום.
מיה:אבל אני לא יודעת מי הם
המורה:אני מאוד מאוכזבת ממך. שאני הייתי ילדה בגילך ידעתי את השמות של כל ראשי הממשלה.
מיה מגלגלת עיניים. ברור. שאת היית ילדה בגילי היה רק ראש ממשלה אחד
המורה מעיינת בדף ההכתבה של דניאל ואומרת: ''דניאל, הכתיבה שלך מאוד השתפרה. מצאתי רק תשע שגיאות!''.
דניאל: ''מצוין!''.
המורה: ''ועכשיו אבדוק את השורה השנייה...''.
אחד התלמידים שאל את המורה:
"את חושבת שזה הוגן להעניש ילדים על דברים שהם לא עשו?"
המורה עונה:"בוודאי שלא!"
אז התלמיד אומר:"יופי, כי לא עשיתי שיעורים..."
שני ילדים קיבלו 0 במבחן, הלכו אל המורה שלהם ושאלו אתו:
איך זה יכול להיות ששנינו קיבלנו 0 במבחן???
המורה אמר : התשובות שלכם זהות
אז הם אמרו לו :זה קורה...
אז המורה אמר: גם אני חשבתי ככה עד שהגעתי לשאלה 21
וראיתי שאחד רשם אני לא יודע את התשובה ...והשני רשם גם אני לא...!!