*אני וחבר הולכים ברחוב*
חבר:בוא נלך מפה זה יותר קצר
אני:לא מפה,נלך משם יותר קצר.
חבר:יודע מה זה אני אלך מפה ואתה תלך משם ונראה מאיפה יותר קצר.
אני:אוקיי אין בעיה.
*נעלמים משדה הראיה*
*דופק את הספרינט של חיי*
מוטי:"תגיד יוסי,איך אתה מסתדר בלי שעון?"
יוסי:"פשוט מאד. אני שואל אנשים אחרים מה השעה והם עונים
לי..."
מוטי:"אבל יוסי,מה אתה עושה בלילה כשאין סביבך אנשים ערים?"
"מה הבעיה?"..זה פשוט מאד,יש לי חצוצרה. אני תוקע בה,
ומיד אחד השכנים צועק:"מי עושה רעש כזה בשתיים לפנות בוקר?"