פולנייה שולחת את בעלה לקנות תפוחי-אדמה כדי שהיא תוכל להכין אוכל לארוחת צהריים.
הבעל יוצא לשוק לקניות, בדרך מקבל התקף-לב. נופל ומת.
חברה מגיעה לפולנייה ושואלת אותה: "שמעתי שבעלך מת בדרך לקנות לך תפוחי-אדמה."
פולנייה: "שלחתי אותו לקנות לי תפוחי-אדמה לארוחת צהריים. נפל ומת"
חברה: "אז מה תעשי עכשיו?"
פולנייה: "אכין אורז."
פרסי עולה לאוטובוס ומוציא כסף לשלם לנהג,
הנהג אומר לו שמשלמים אצל הכרטיסן מאחור.
הולך הפרסי לכרטיסן מאחור והכרטיסן שולח אותו לנהג, וכך שלחו אותו מאחד לשני...
עד שלפתע הבחין הפרסי שהגיע ליעדו והתכונן לרדת מהאוטובוס
לפתע אומר לו הנהג: היי אדוני לא שילמת.
הפרסי: כל הדרך הלכתי ברגל עכשיו אתה רוצה שאני אשלם?!
במשפט גירושין של זוג פולנים, שואל השופט את הפולנייה:
-בת כמה את גברתי?
- שלושים וחמש, כבודו!
השופט, שלא מאמין לה, מבקש לראות ת"ז:
-אבל גברתי, כאן כתוב שאת בת חמישים!
- לחמש עשרה שנה שחייתי עם בעלי אתה קורא חיים?
מרוקאי אחד לא הרגיש טוב ואשתו הזמינה לו רופא. בסיום הביקור פונה הרופא לאישה ואומר, "הבעל שלך סובל מהתמוטטות עצבים, הוא זקוק למנוחה רבה." המרוקאית שואלת את הרופא, "ומה עושים במצבים כאלה?" "הנה קחי כדורי שינה", הרופא אמר לה. האשה שאלה את הרופא, "ומתי לתת לו אותם?" "אל תתני לו אותם", השיב לה הרופא, "קחי אותם בעצמך..."