3 אנשים יושבים בבית יולדות.
היולדת יוצאת ואומרת לאחד מזל טוב יש לך 7 תינוקות!
האיש אומר איזה צירוף מקרים אני גר בבאר שבע.
היולדת יוצאת לאיש השני ואומרת מזל טוב יש לך 8 תינוקות!
האיש אומר איזה צירוף מקרים אני גר בקרית שמונה.
היולדת יוצאת לאיש השלישי ורואה אותו בורח במהירות.
היא רצה אחריו ושואלת אותו למה אתה בורח?
האיש עונה לה "אני גר באלפי מנשה!!!"
אצן אמריקאי שואל אצן ישראלי: "כמה אתה רץ מאה מטר?"
בערך כחמש שניות" עונה לו הישראלי"
"אבל השיא הוא בסביבות העשר שניות" נדהם האמריקאי
"יש לי דרך קיצור" ענה הישראלי.
נוצר בור בין גן עדן לגיהנום
ולא ידעו מי ישלם על התיקון שלו.
בגן עדן אומרים שגיהנום צריך לשלם,
ובגהינום שגן עדן צריך לשלם.
בסוף החליטו ללכת למשפט
והגיהנום ניצח.
למה ?
כי שם יושבים כל עורכי הדין.
משוגע אחד רואה מכונית שכתוב עליה 4X4 אז הוא לוקח אבן וחורט על המכונית =16 אז הבעל של המכונית ראה את זה הלך למוסך ותיקן את זה. וככה עוד פעם ועוד פעם...
בפעם הרביעית הוא הלך למוסך ואמר להם תעשו לי =16 ליד ה4X4 שלא יהרוס את הרכב.
אחרי זה המשוגע רואה את זה לקח אבן וחרט V
שאלו מישהו : הבנתי ולא הבנתי נכנסו לים הבנתי טבע מי נשאר?
תשובה: לא הבנתי
אהה לא הבנת , אני אספר לך שוב ...
הבנתי ולא הבנתי נכנסו לים הבנתי טבע מי נשאר?
תשובה: לא הבנתי
אהה לא הבנת , אני אספר לך שוב ...
...
...
וככה אפשר להמשיך לנצח
חבר קמצן בא לבית של חבר שלו ומביא שקית פיסטוקים איתו. "תן קצת" מבקש החבר. הוא נענה לבקשה ונותן לו פיסטוק אחד. אחרי מספר דקות החבר חוזר ומבקש "תן לי עוד קצת". הוא סוגר את השקית במהירות ואומר "אחי, באחריות ! כולם באותו הטעם".