אישה שמנה הולכת ברחוב ועוברת ליד קבצן אחד. הקבצן מתחנן בפניה: בבקשה, גברת... לא הכנסתי לפה דבר כבר שלושה ימים. עונה השמנה: הלוואי והיה לי את כח הרצון שיש לך
שני אנשים ראו כדורגל.
אחד אמר אני הולך להביא לנו שתייה תגיד לי אם יש גול.
פתאום שמע האיש "יש"
אז הוא שאל אותו "היה גול?"
עונה לו האיש "לא פשוט הקבוצה השנייה החטיאה גול."
האיש ממשיך למזוג ופתאום הוא שומע "יש"
שואל אותו "היה גול?"
עונה לו האיש השני "לא פשוט שוב הקבוצה השנייה החטיאה"
האיש מוזג ופתאום הוא שומע "יש"
אז הוא חושב שאם פעמים זה לא היה גול אז זה בטוח לא גול.
אבל כשהוא חוזר לראות הוא רואה 1:0
אז הוא שואל אותו "למה לא אמרת לי שיש גול?"
עונה לו האיש השני "חשבתי שאתה מבין בגלל שצעקתי יש"
משטרת ישראל, ה-FBI, והק.ג.ב. עושים תחרות מי לוכד ראשון פיל בתוך יער. ה-FBI מפזרים לווינים בכל היער, ואחרי שבועיים חוזרים עם פיל.
הק.ג.ב. שולחים סוכני חרש בכל היער, ואחרי שבוע חוזרים עם פיל.
משטרת ישראל חוזרים אחרי 3 שעות עם חתול. שואלים אותם "מה זה?" הם עונים- הוא הודה שהוא פיל...
הזמנתי באינטרנט כרטיסים לסרט ורציתי לסמן שני כסאות פנויים יחידים שהיו בשורה אז העברתי את הסמן לאורך הכיסאות התפוסים ומילמלתי "סליחה" "סליחה "סליחה" "סליחה"....
יהודי נוסע בירושלים מחפש מקום חניה ולא מוצא, ביאושו מרים ראשו לשמים ומתחנן, אלוהים, אם אתה מסדר לי מקום חניה אני מבטיח שאני מתחיל לאכול רק כשר, לשמור שבת ולכבד את כל החגים. רק סיים את תפילתו, ראה אל מול עיניו מקום חניה, הרים שוב ראשו לשמים ואמר, טוב, לא חשוב, הסתדרתי כבר בעצמי...
איציק ובבר הולכים לבריכה איציק נכנס ראשון אחרי כמה זה בבר שואל את איציק:איך המים?
ואיציק עונה;בסדר אבל בחמש דקות הראשונות קר מאוד
אז בבר אומר:אז אני יכנס עוד חמש דקות!