אימא של עמיר ביקשה ממנו שילך למכולת לקנות שני צנצנות דבש.
עמיר הלך וקנה, ובדרך נפלה לו צנצנת אחת.
הוא חזר רק עם צנצנת אחת ואמו שאלה: למה באתה רק עם צנצנת אחת?
עמיר: כי אחת נפלה לי בדרך.
אמו: ואיך נפלה לך צנצנת?
עמיר: "ככה" וזרק את צנצנת הדבש.
אישה אחת רצחה את בעלה כי הוא הלך על הרצפה הרטובה אחרי שהיא ניקתה, שני השוטרים מגיעים למקום ומדברים עם המפקד שלהם: אנחנו בזירת הפשע.
המפקד: נו, עצרתם אותה?
שוטרים: לא, אנחנו מחכים שהרצפה תתייבש.
שני אנשי צבא הולכים ברחוב
וצולעים. כשהם מתקרבים זה
לזה אומר אחד מהם לשני:
"מלחמת לבנון, מוקש...
לפני עשרים שנה".
עונה השני: "קקי של כלב,
כאן ברחוב... לפני חמש דקות..."
מנהל בית משוגעים אמר לשמונה משוגעים להביא ארון מלמטה.
אח"כ הוא ירד למטה הוא רואה רק שני משוגעים מתאמצים וסוחבים את הארון.
שואל אותם איפה עוד 6 חברים שלכם?
ענו לו הם בפנים, סוחבים את המדפים.
איש אחד הולך ברחוב עם 2 סיגריות בפה , מישהו מסתכל עליו ושואל אותו למה אתה מעשן 2 סיגריות?
הוא אומר אחד לי ואחד לאח שלי שבכלא .
אחרי שבוע האיש רואה אותו שוב והפעם עם סיגריה אחת .
שואל אותו : איזה יופי מה אחיך השתחרר מהכלא ?
האיש : לא , אני הפסקתי לעשן