אינדיאני בארומה
אינדיאני נכנם לארומה.
הקופאית: לקחת או לשבת?
אינדיאני: לקחת לשבט
לבדיחה אחרת לחצו כאן
החיה האהובה עלי: נמלים. נמלי תעופה.
הייתי היום בתחנת דלק וראיתי שכתוב דומם מנוע, אז הוספתי: ילד - מאיר, ילדה - מיכל, מקצוע - מורה.
אולי יום אחד מכונות ישתלטו על העולם , אבל בינתיים הן שלחו את האח המפגר שלהן : המדפסות
שולה: כבר שעה אני מחפשת במילון איך אומרים "פלאג" בעברית
איציק: מצת?
שולה: לא, אני עדיין מחפשת.
חבר שאל אותי אם אני רוצה להשקיע בספר עם עטיפה בלתי נראית.
שאלתי אותו: במה זה כרוך ?
*מתעטש ליד אמא*
מה אתה חולה ? להכין לך מרק עוף ? להכין לך תה ? אולי לא תלך לבית ספר ?
*מתעטש ליד אבא*
לבריאות אור
אבא אני יהלי...
מה קרה לT-SHIRT שנתקעה מתחת לסלע? היא חולצה
קולגה: פיטרו אותי הבוקר
אני: די, אתה לא עמיתי!
מה עושים עם שמפו בהודו?
תשובה: מנקים ת'ראש.
כבר בגיל צעיר אהבתי שווארמה.
הייתי ילד לאפות
ניסיתי עכשיו לבנות לגו אבל זה היה לי מורכב
שני גרגירי חול הולכים במדבר
גרגיר חול אחד אומר לשני: "נראה לי שעוקבים אחרינו"
העיר שנותנת תקווה לתתרנים: יריחו
רופא שואל אישה בהריון:
"האבא יהיה נוכח בלידה?"
האישה: "לא."
הרופא: "למה?"
האישה: "כי הוא לא יסתדר עם בעלי."
כמה אני משוגע? התווכחתי על טעם וריח.
בדיחה על אינדיאני בארומה , הבדיחה אינדיאני בארומה
עוד קטגוריות מלאות בדיחות :
תגיות בדיחות
יויו בדיחות - פינת הבדיחות של יויו
לעוד בדיחות לחצו כאן