2 משוגעים עוברים ברחוב ,פתאום רואים כתם חום על המדרכה.
משוגע א אומר ג€“ תיזהר זה כתם חרא אל תדרוך.
משוגע ב' אומר לו: השתגעת ,זה בסך הכל כתם של שוקולד ג€“ אל תתרגש!
אחרי שהם רבים כמה זמן , מחליט משוגע ב' לבדוק מה הכתם ,הוא יורד
לריצפה ,טועם ג€“ ואז קם ואומר לחברו: וואלה ,אתה צודק ג€“ זה חרא ,מזל שלא דרכנו !
יום אחד אריאל הלך לים פתאום ראה בקבוק, אריאל שיפשף אותו ויצא ג'יני שאמר לו תביע משאלה.
אז אריאל חושב וחושב ובסוף מבקש מג'יני וילה ענקית, הג'יני אומר לו: תגיד לי נראה לך שאם הייתי יכול לתת לך וילה ענקית הייתי חי בבקבוק המסכן הזה?
ילד קטן ניגש לאמו ואומר:
"אמא, דרכתי לאישה אחת על הרגל, התנצלתי והיא נתנה לי שוקולד".
האם: "אמרת תודה?"
הילד: "לא מה פתאום! דרכתי לה גם על הרגל השניה".
צב נכנס לתחנת משטרה ומתלונן: "הלכתי ברחוב ופתאום חבורה של שבלולים קפצה עליי ושדדה אותי!" שואל השוטר: "אתה יכול לתת לי פרטים מזהים של השבלולים?" "לא!", עונה הצב, "לא ראיתי, הכל קרה כל כך מהר!"
שמתי את הסמארטפון והארנק בתיק החוף שלי,
וביקשתי מערס לידי: "אתה יכול לשים עין על החפצים שלי כשאני נכנס למים?"
"כנס כנס", השיב לי, "כבר שעה אני שם עין על החפצים שלך".
כולם חיות, רק עומר-אדם
כולם מדליקים נרות, רק יאיר- לפיד
כולם טיפשים, רק יורם-גאון
כולם ישראלים, רק צדי- צרפתי
כולם בנות, רק זהבה- בן
כולם סיגליות, רק ליאור- נרקיס
כולם בארץ, רק אמא של דודו- טסה
כולם זורקים אבנים, רק בני- סלע
ואם לא הבנת אז חיים- יבין