תמונת המבחן

הנדסת תוכנה

אמריקאי

תהליכי פיתוח תוכנה כוללים את כל המרכיבים הבאים

בסיסי נתונים, תקשורת, ממשק משתמש, יעילות
תיעוד, קידוד, בקרת תצורה, אינטרנט, מערכות ניידות
מודל מפל מים, פיתוח זמיש (אגילי(, פיתוח אב טיפוס, צוות פיתוח רבגוני
הגדרת דרישות, תיכון )deisgn), קידוד, בדיקות, תחזוקה

דיאגרמת סדר פעולות (diagram sequence (שייכת למשפחה הבאה של דיאגרמות

מודלי הקשר (models context(
מודלי התנהגות (models behavioural(
מודלי אינטראקציה (models interaction(
מודלי מבנה (models structure(

תבניות תיכון Patterns Design משמשות

לכתיבת קוד נוח לתיעוד, במיוחד בשפת JAVA אך לא בשפות אחרות
לכתיבת מבני תוכנה יעילים מבחינת שימוש במשאבי זיכרון וזמן
לשימור והעברת ידע אודות תיכון אופטימלי במצבים שונים
ליצירת קשר טוב בין המפתחים לבין משתמשי הקצה של המערכת

תפקידיו העיקריים של בעל המוצר (owner product (הם:

הגדרת התקציב לביצוע הפרויקט
קביעת עדיפויות סופיות למימוש מתוך מלאי המוצר
שימור הידע אודות קצב ביצוע הפרויקט ביחס לתוכנית המקורית.
שמירה על מסגרת הזמנים לביצוע הפרויקט

מהן בדיקות וריפיקציה )Test Verification)

בדיקת פונקציונליות של המערכת בפעולתה התקינה
תשובות ב ו – ג נכונות
בדיקת המערכת במקרי קצה או אפילו מקרים של קלטים או תסריטים לא סבירים
בדיקת המערכת במקרים לוגיים