- מבחנים ראשי
- מבחני הגולשים
- ניהול מבחנים
- יצירת מבחן
- הרשמה
- התחברות
הנדסת תוכנה
אמריקאי
תהליכי פיתוח תוכנה כוללים את כל המרכיבים הבאים
בסיסי נתונים, תקשורת, ממשק משתמש, יעילות
מודל מפל מים, פיתוח זמיש (אגילי(, פיתוח אב טיפוס, צוות פיתוח רבגוני
הגדרת דרישות, תיכון )deisgn), קידוד, בדיקות, תחזוקה
תיעוד, קידוד, בקרת תצורה, אינטרנט, מערכות ניידות
דיאגרמת סדר פעולות (diagram sequence (שייכת למשפחה הבאה של דיאגרמות
מודלי מבנה (models structure(
מודלי התנהגות (models behavioural(
מודלי הקשר (models context(
מודלי אינטראקציה (models interaction(
תבניות תיכון Patterns Design משמשות
לשימור והעברת ידע אודות תיכון אופטימלי במצבים שונים
לכתיבת מבני תוכנה יעילים מבחינת שימוש במשאבי זיכרון וזמן
ליצירת קשר טוב בין המפתחים לבין משתמשי הקצה של המערכת
לכתיבת קוד נוח לתיעוד, במיוחד בשפת JAVA אך לא בשפות אחרות
תפקידיו העיקריים של בעל המוצר (owner product (הם:
קביעת עדיפויות סופיות למימוש מתוך מלאי המוצר
שמירה על מסגרת הזמנים לביצוע הפרויקט
הגדרת התקציב לביצוע הפרויקט
שימור הידע אודות קצב ביצוע הפרויקט ביחס לתוכנית המקורית.
מהן בדיקות וריפיקציה )Test Verification)
תשובות ב ו – ג נכונות
בדיקת המערכת במקרים לוגיים
בדיקת פונקציונליות של המערכת בפעולתה התקינה
בדיקת המערכת במקרי קצה או אפילו מקרים של קלטים או תסריטים לא סבירים