האם אתה כלב ים שקיבל שלשולים בגלל אכילת מנגו מרובה?!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם גידלת בילדותך כלב ים?
היה לי , אבל נגעלתי להרים אותו, הוא שמנוני
כן, והייתי ישן איתו יחדיו!
נראה לך, מה אני פראייר? אייך אני אאכיל את היצור הזה?!
2
שלשולים, זה כייף?
אני דיי רגיל לזה.. אז..
איכס, לא. פדיחוש.
בוודאי! הרעשים שזה עוושה:)
3
באייזה צבע המנגו?
כתום כזה עם נגיעות צהוב, אח יש לי ריר
מנגו? אה זה כמו קישוא ?
אני יודע שזה עם צהוב וכתום, לא מעבר..
4
האם תרצה לקרוא לכלב ים שלך ראובן?
כן בוודאי זהו שם מעלף, כך קראו גם לסבי, ולסבתי אחלה שם זה ראובן ראובן זה אח! אח שלי זה ראובן! מואה לראובן!
ראובן? אחלה של שם בטח מישהו נחמד!
איכס, ראובן? מה זה המכנסיים האלה שהוא לובש? מה הוא גיי?
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי