האם את/ה חרשנ/ית בלימודים
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
היום נתנו תאריך למבחן בערבית.. מתי תלמד?
אני יבריזז..
היום! וכל יום אני יחזור על זה.
מתי היא הודיעה?? אני הייתי חולה...
תלוי מה החומר...
אני כבר יעתיק ממישהו....
2
קיבלת 40 במבחן באנגלית.. מה תעשה?
אני יתקן אם טיפקס ויגיד למורה שהיא לא ספרה נכון..
אני יוסיף 0 ל40 ויקבל 400 :)
אני יידרוש מבחן חוזר...!
אני הברזתי באותו יום...
אני לא ימות מעוד 40 אחד..
3
כאב לך הראש ביום של המבחן ועלייך להודיע למורה שלא תיהיה.. איך תודיע..?
אני יצלצל למורה ויגיד לה שאני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מצטערת.. אבל לא אוכל להגיע היום...
אני יבריז מההבאה של הפתק על ההברזה.. (רגע מה?!)
אני כבר ירשום לה פתק ויחרבש את החתימה של אמא..
אני יגיד לה שקיבלתי מחזור :)
אני כבר ירשום לה באימייל ...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי