האם את דיירקשנית או ממש לא
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מי הכי חתיך?
נייל?
איכס חבורת מטומטמים אף אחד
זאין הארי ולואי♥
נראה לי זאק?
כולם דהההההה!!!!!!!
2
יש לך חבר?
אהההההה כן חמוד כזה
לא אבל אין לי בעיה שיהיה לי
זאין!!!!!
לא הלואי לואי♥♥♥
לא:( ושלא יהיה מוואן דיירקשן! אמן
3
מה נראה לך שיצא לך
באמצא?
דיירקשנית בדם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
???????????
שונאת אותם כי אני מרושעת
דיירקשנית בדם דהה♥
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי