האם את/ה אוהב/ת שלג?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזו עונה בשנה אתה הכי אוהב????
חורףףףףף
אין כמו קיץ!
סתיו
אביבבבב
2
איך אתה יוצא לבי"ס?
חולצה ומכנסיים קצרים
חולצה ארוכה דקה וטייץ
משתנה
מעיל צעיף וכפפות
3
כשיש שלג ליד הבית שלך מה אתה עושה?
יוצא ברורררררררררררר
יוצא בונה איש שלג וחזר לשוקו חם
הולך למיטה מתחת למיליון שמיכות ושוקו חם
מתעלם כי אין לי כוח לצאת
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי