עם מי מתאים לך להתחבר מהכיתה שלי (שמות בדויים)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה חוג יש לך?
תיאטרון כי את שחקנית מלידה
גאז כי אני פאקצה
פסנתר כי זה קלאסה
רכיבה על סוסים כי אני אוהב להתעלל בחיות
2
שואלים אותך שאלה מה את עושה?
נמנעת
מחכה שהחברה שלי תענה ואז עונה תשובה זהה
חושבת מה יהפוך אותי ליותר קולית ואז עונה
אומרת מה שאני באמת חושבת
3
מה את הכי אוהבת לאכול?
ממ לא יודעת מה הכי שווה לי
גלידה מתוק ומושלם
פיצה ובורקס
אני הכי אוהבת לאכול פיצה ו..קציצות!!!
4
מה הצבע שאת הכי אוהבת?
וורודדדדדדדדד
טורקיז כי זה צבע מהמם וגם תכלת:)
טורקיז סיפור כיסוי אבל אני..מתה על תכלתתתתתתת
אני הכי אוהבת ירוק
5
מה את הכי אוהבת לשחק?
מה שכולם משחקים..
מחניים ושרופים שרופה על זה חח
אממ כדורגל כדורסל וכו....
מה שהקולים משחקים
6
מה החיה שאת הכי אוהבת?
כלבים מכל הסוגים!!!!וגם ארנבים:)
אני הכי אוהבת דב קואלה ותוכי
אני אוהבת כלב אבל רק אם הוא גזעי ועלה 2000 שח
אממ לא יודעת נראה לי חתול
7
איך היה השאלון?
אממ לא יודעת מה את אומרת?
מהממושששששששששש
מגניב חח
חחח מצחיקקק....
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי