איך אתם מגיבים למצבים טרגיים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
קיבלתם ציון 85 למרות שכל הזמן אתם מקבלים 100 ועונים נכון גם על שאלת הבונוס אם יש. מה תעשו?
נרוץ למורה ונתלונן שהיא לא חישבה טוב את הציון והיא הכי גרוע. כמובן, גם נבכה.
מה? זה ציון מעולה! מאה זה סתם מספר.
נהיה קצת מאוכזבים אבל מה ביג דיל? לפחות זה לא מתחת ל60.
2
בגלגל הענק הודיעו שיש תקלה וחייבים לעצור אותו. התאים סגורים לגמרי. מה תעשו?
זה כיף כל כך! הכי טוב. כי יש לנו זמן נוסף.
זה קצת מלחיץ. אבל זו חויה.
נתחיל לכתוב צוואה (דף שבו מפורט על חלוקת רכושו של המת).
3
באמצע החוג שלכם אמא התקשרה אליכם ואמרה:"חיית המחמד מתה." איך תענו לה?
"למה, למה זה קרה לי?" (בקול בכי חלש).
"אוי לא! זה נורא! אני אבוא מהר."
לא נענה. נפרוץ בבכי מר שכל העולם ישמע אותנו!
4
זהו. מה אתם רוצים שיצא לכם?
מה שיצא, יצא. אני אהיה לא כל כך מאוכזב מתוצאה גרועה.
לפחות היתה לי הזכות לשחק בשאלון הזה.
אם יצא לנו שאנחנו בכיינים, נפרוץ בבכי.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי