מה אתם הכי אוהבים בחג החנוכה ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
סופגניות זה טעים לדעתכם ?
זה נחמד..טעים..
כע
זה טעים
הכייייייי טעיםםם בחגגג
אממ כן
2
לביבות זה טעים לדעתכם ?
אממ כן
הכייי טעיםםם בחגגג
כן זה סבבה..טעים..
כע
כן
3
אוהבים להדליק נרות ? אוהבים את האור ?
כיף
הכי אהוובב עליי בחגג !!
זה יפה
זה נחמד
זה אממ.. יפה..
4
משחקים בסביבונים ?
אממ לפעמים
אממ כע..
אממ אולי ?
ברוררר זה הכי כיףף
לא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי