האם את פאשניסטה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את אוהבת לקנות בגדים?
יאאאא אני מכורה לקניונים ברמה שאת לא מבינה חיימשלעייי ♥
אני אוהבת לטייל בטבע במקום...
מי לא אוהב?!
2
כשאת יוצאת מהקניון, עם כמה פריטים את?
מזה פריטים?!?!?! את כל הקניון קניתיי!!!
5-10
אני מנסה להצטמצם בהוצאות... אז... 0-3
3
לאיזה חנויות את נכנסת בדרך כלל?
h&m, ללין, דיוטי מוטי, טופ10
אמ... מקדונלדס?
סופר פארם, זברה, wow
4
כמה פעמים בחודש את נוסעת לקניון?- אבל תאמת...
3-4 פעמים...
נראלי 1... (גם יותר מידי...)
8-9.. סתם.. יותר!!!!
5
את קונה רק דברים שאת צריכה?
לאאא...!!
כן... אוכלל P:
נראלי שכן... (מעגל ריסים זה חשוב).
6
את אוהבת להתלבש הכי אופנתי?
מי שלא מתלבש אופנתי מזה טמטומי כאילו... !!!!
הא?
כן... מי לא?
7
מה יותר מעניין אותך?
אופנה וסטייל :-) 3>
1 נגד 100 !!! בואו נענה על שאלות!!! יאיי
רכילות
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי