האם את פאשניסטה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את אוהבת לקנות בגדים?
מי לא אוהב?!
אני אוהבת לטייל בטבע במקום...
יאאאא אני מכורה לקניונים ברמה שאת לא מבינה חיימשלעייי ♥
2
כשאת יוצאת מהקניון, עם כמה פריטים את?
5-10
מזה פריטים?!?!?! את כל הקניון קניתיי!!!
אני מנסה להצטמצם בהוצאות... אז... 0-3
3
לאיזה חנויות את נכנסת בדרך כלל?
h&m, ללין, דיוטי מוטי, טופ10
סופר פארם, זברה, wow
אמ... מקדונלדס?
4
כמה פעמים בחודש את נוסעת לקניון?- אבל תאמת...
8-9.. סתם.. יותר!!!!
נראלי 1... (גם יותר מידי...)
3-4 פעמים...
5
את קונה רק דברים שאת צריכה?
כן... אוכלל P:
לאאא...!!
נראלי שכן... (מעגל ריסים זה חשוב).
6
את אוהבת להתלבש הכי אופנתי?
הא?
כן... מי לא?
מי שלא מתלבש אופנתי מזה טמטומי כאילו... !!!!
7
מה יותר מעניין אותך?
רכילות
אופנה וסטייל :-) 3>
1 נגד 100 !!! בואו נענה על שאלות!!! יאיי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי