האם את חמודה וזה? תודה לרעותי שנתנה רעיוןןן!(:
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
היושים והכללל(: קוראים לי עמית אבל אני מעדיפה סקרלט.תקראי לי סקרלט?
היוש....
אממ... לא.... למה את אומרת לי את השם שלך?
הייושש סקרלט! אני___
2
יש לי שתי אחיות קטנות ואח גדול! זה סבלללל! אוכל להתארח אצלכם?!
אמא שלי לא מרשה לי לארח חברים מהאינטרנט...
ברורררר ימסכנונה אחת
ולי יש ___ אחים/אחיות גדולים/קטנים... אז..?
3
יש לי בית גדוללל עם חדר משלי ושתי קומות(: יש לי מיטה וטלוויזיה בחדר ומחשב נייד וטאבלט ומיני אייפד וגלקסי 4!
אוף נו באלי גם!
כיף לךךךךךךךך!
לי אין.:/
4
אנחנו מתקרבים לסוף השאלון... אהבת?
זה הייה חמודי(:
זה בסדר כזה
הוא היה חסר טעם כזה ומועתק מרעות.
5
ביושיםםםםם נפגש בהאם את חמודה וזה 2^^
ביושים סקרלט :]
בייייייייייי...... עמית....
ביי...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי