Resident Evil
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה עצבני?
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ברור תמיד
ליפעמים
קצת
לאאאאא ברוור
ככה ככה
2
נעבדתע על עי בודד אם כמה אנשים מה התגובה?
אולי בפעם הבעה קריס
אין ממה לפחד ... צריך ליהיות נורמלים וזה לא משנה איפה אתה
אחותייייי תחזיקי מעמדדדד
רק רגה נעבדנו???????
קצת לחץ כאילו וזה
אאאאאאאאאאאהההההההההההההה
3
את מי אתה אוהב?
איידה אני אוהב אותה מהפעם הראשונה!!
קלאירררררררררררררררר
ג"יל היא יפההההה
קריס......
סתיו הוא חתיך וזה
אין לי זמן לזה
4
את מי אתם הכי אוהבים
claire redfild
leon scott kennedy
chris redfild
steve burnside
ada wong
jill valentine
5
NOOB
:)
???!!!!
HUH??
?????
..............
O___O
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי