Resident Evil
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה עצבני?
קצת
ככה ככה
לאאאאא ברוור
ליפעמים
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ברור תמיד
2
נעבדתע על עי בודד אם כמה אנשים מה התגובה?
רק רגה נעבדנו???????
אחותייייי תחזיקי מעמדדדד
אאאאאאאאאאאהההההההההההההה
אין ממה לפחד ... צריך ליהיות נורמלים וזה לא משנה איפה אתה
אולי בפעם הבעה קריס
קצת לחץ כאילו וזה
3
את מי אתה אוהב?
ג"יל היא יפההההה
אין לי זמן לזה
קלאירררררררררררררררר
קריס......
איידה אני אוהב אותה מהפעם הראשונה!!
סתיו הוא חתיך וזה
4
את מי אתם הכי אוהבים
ada wong
leon scott kennedy
chris redfild
claire redfild
steve burnside
jill valentine
5
NOOB
..............
???!!!!
?????
O___O
:)
HUH??
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי